5 Haziran 2015 Cuma

Bayan Gollum

   Hiç aklımdan çıkmıyor Bayan Gollum.Herkese duyurmalıyım diyorum onun ne kadar kötü biri olduğunu.Evet herkese.Ayakları kopasıca terketmiş midir acaba şuan Eskişehiri? Sabah uyandım atladım hızlı trene bir geceliğine Ankara'ya geldim.Havam değişsin diye.Evet o havası kaçasıcayla aynı şehirde aynı havayı solumak istemedim.Kör olasıca aslında Ankara'da okuyor.Ama Çay kaşığımın yanına gelmiş birkaç günlüğüne.Geri döndü mü bilmiyorum Ankara'ya.Yeni indim geldim Kızılay'a, oturdum şuan ki ruh halim kadar absürt bir kafeye.Seçim arabalarından içime gına gelmiş bir haldeyim.Ah keşke şimdi Bayan Gollumla şurda karşılaşsam diyorum.-Afedersin acabağğ ama Çay kaşığıma yaptığın buyüleri bir gün gö.. sokıcam biliyo musun tatlımm? deyip körolasıcayı Kızılay kaldırımlarında bir öyle bir böyle evire çevire dövsem sonra kuytu bir köşeye atıp kaçsam iyi halden hiç bir ceza almam sanırsam.Öyle ya en iyi halimle seviyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder