5 Haziran 2015 Cuma

Soranlara Sormayanlara Duyanlara Duymayanlara...

     Salaksın sen kızım dedim kendime kocaman bir salak hemde.2 fal kapattınız kız attı tuttu diye hoop bütün hayatını ser ortaya.Bu kadar mı çaresizsin lan sen?Bu kadar mı ezik? diye sorguluyorum şuan kendimi sabahın 6 sında. Bir o kız bilmesin yani ne olacak? Bir o kalsaydı bari bilmeyen! Tüm dünyaya duyurmak zorundasın dimi ? Herkes bilecek ne kadar acı çektiğini aşkından öldüğünü.Sonra herkes elele tutuşup işi gücü bırakıp senin aşkın için çemberler kuracak.Efendim böyle bir enerjilerdir sinerjilerdir ne biliyim toplu dualardır ayinlerdir...Sanırım o an kafamdan bunlar geçiyo? Çenemi yerden toplayana aşk olsun. Şimdi sabahın bu saatinde kendimle yüzleşme kısmı geldiğinde yukarda saydıklarım haricinde başka bir açıklama bulamıyorum kendime.Ah Çay kaşığım,ah benim iki gözüm..Şu millete anlattıklarımın çeyreğini sana anlatabilseydim neler değişirdi hep merak içinde kalıcam..Belki birgün sabahın bu saatlerinde kendimle değilde senle yüzleşmek zorunda kalırım..Kim bilir?Belki ozaman oh be derim ilk defa yat uyu Deliçe bu sabah ilk kez düşünme ve uyu...İyi sabahlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder