6 Haziran 2015 Cumartesi

En Deliçe Seven Kız..

   Olaylar,olaylar...Güzel bir haberim var.Bugün Çay Kaşığım 5 dakika da olsa buradaydı.Nasıl da özlemişim.Kapıdan girince aceleyle öptü.Tabii ben yine o an durdurdum zamanı.Kokusunu yavaşça çektim içime..Hoşgeldin dedim Çay Kaşığım,hoşgeldin iki gözüm,hoşgeldin de evim şenlendi yahu..Dedim hepsini,evet ama tabikide içimden.Oysa karşımda sıkışmış bir haldeydi.Evet sıkışmış yani tuvaleti gelmişti.Yani yukarıya tuvalete girmek için çıkmıştı.Evet sadece işemek için.O içerde işerken ben günümün hatta onla görüşmediğimiz son bir haftanın en güzel anlarını yaşıyordum.Bak dedim size! Bir gün yine gelicek diye :) Her ne sebeple olursa olsun gelicek dediğimi de hatırlıyorum.Bu sefer bu sebeple geldi yapacak bişey yok :) Dalyan bendeydi.Onla işleri varmış dışarda.Yani aslında Dalyan'ı benden almaya geldi.Tam Dalyan aşağı indi baktım bu sallanıyo aşağıda çişi gelmiş.Dedim çık yukarı.İşte olaylar böyle gelişti dostlarım.Tabi ben o anda evde pijamalarlayım. Artık yukarı çıkıyo diye nasıl bir telaşa girip elim kolum birbirine geçtiyse masadaki su bardaklarını bir o tarafa bir bu tarafa savurdum heryer su..
    Ben Deliçe.Dünya'nın en delice seven kızı.Sadece sen olunca,senle olunca sevinen.Olduğun her yerde Dünyanın en delice mutlu kızı.Sana hayran Deliçe..Herkese delice davranan bir sana uslu Deliçe.Herkese nasıl sevdiğini anlatan,bir sana gizleyen Deliçe...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder