4 Haziran 2015 Perşembe

Deliçe'nin Çay Kaşığı..

Bugün biraz yorgunum..Çay kaşığım Ankara'da.Günlerden pazartesi sabahın 6sı.Cumartesi günü uyandı,Ankara'ya gitme kararı aldı ve gitti.Bir sabah uyandı ve nasıl bu kararı aldı bilmiyorum. Belki cuma yer bulamamıştır trende.Nedeni her ne ise, onu oraya atan parça,bağ ne ise, sanırsam benim ona olan bağım gibi birşey.Cuma gecesi Pi kafeden elimde şemsiyem evime doğru tek başıma   yürürken bir ara çöpçülerin yanından geçtim.Keşke beni de süpürseler dedim.İşte o kadar içten.Süpürseler şimdi şurda yavaş yavaş kimse farketmez sanırım.Şöyle yaysam dedim kendimi yola dogru iki sağ bir sol hop çöp arabasındayim işte.Şimdi Çay kaşığım evde oturup o kız için ağlasa daha mı iyi?Bak dedim burda ne güzel gülümseyerek oynuyo.Kafasını dağıtıyo.Yok işte arkadaş.Bu da değil.Benimle oynasa ne var şimdi şurda sarsa belimi dans etsek,baksa gözümün içine içine.Beraber eğlensek, bak bak nasıl da oynuyo o patlak dudak kızla.Bir sağa bir sola.Yayık ayranı gibi.Yok arkadaş ben burda duramam dedim attım kendimi.Elimde şemsiyem.Yağmur çiseliyo.Şimdi sel bassa dedim.Hoop alsa götürse beni.Şöyle bir sağa bir sola doğru yüzerim.Çay kaşığım duyar mı?Zaten Pi den çıkarken bir hoşçakal bile diyemedim kaçtım.Derler mi senin Deliçe'yi sel almış götürmüş.Senin Deliçe'yi demeyecekleri kesin.Deliçe sadece Deliçe.Deliçenin bir Çay kaşığı var.Ama Çay kaşığının bir Deliçe'si yok.O gece ne çöpçüler, ne de sel götürdü beni.Dalyan(Çay kaşığımın en yakın arkadaşı.Benim de dert ortağım biriciğim.Bu yazdığım yazıları bilmiyor, sana bir lakap koysam öylesine ne olsun isterdin dedim, bana bunu dedi :) Neyse..) aldı evimden.Evimi Zobi'ye(en yakın arkadaşım) bıraktım, gittim Dalyan'a yatıya.Gelmedi sevdicek orayada, koltukta dalarken uykuya kendi kendimi teselli ettim, yorulmuştur ayakları oynamaktan eve gidip bir güzel atmıştır kendini yatağına, sabaha gelicek, gelir.Ve sabah uyandı Ankara'ya gidiyorum dedi ve gitti.Özledim dedim,bekle dediler sabret dediler.Kac yıl?diyemedim.. Gözlerimi kapattım kendimi önce çöp kamyonunda, sonra bir çağlayanın eteğinde buldum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder