6 Haziran 2015 Cumartesi

Sıkıntılı Bir Haber..

  Haaa bu arada yazmadan edemedim. Bizim Bayan Gollum yarın yine geliyomuş.Dalyan söyledi bana.Duramazsın dimi iki kıçını kırıp yerinde aklı çıkasıca.Benim minnak ayaklımın yanına illa sokacaksın dimi ayaklarını,ayakları kopasıca..Evet bu sıkıntılı haberi 1 saat önce aldım Dalyan'dan.Aman dedim be olsun.Çay Kaşığım bugün 5 dakikada olsa teşrif etti evime.Sen şimdi buraya gelecekmişsin de ne olmuş? Ne olur ki,böyle bir ileri bir geri gitsen gelsen,Ankara-Eskişehir'i mekik,beni de deli etsen.Ne olacak ki bu şehrin havasını yarın komple kaçıracanda?Havası kaçasıcaa sen şimdi gelecende yarın,ben buna mı yanayım?Çay Kaşığım,iki gözüm bugün buradaydı..Sen bilme,sen duyma,herkes duysun.Kulakları kopasıca..Çay Kaşığım bugün buradaydı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder